(bijna) 30 kilo later... 

21-09-2018

7 juni 2018.... 


Een gewone donderdag gelijk een andere. Een gewone dag die waarschijnlijk omvloog zonder dat we er echt bij stil hebben gestaan. DE dag echter waarop mijn "Saarie_2,0"       leven begon... 

Ik heb er dan ook nooit een groot geheim van gemaakt dat ik sindsdien al ettelijke kilootjes kwijt ben. Sinds mijn meer dan geslaagde GBP (lees 'maagverkleining' in het nederlands) verdwijnen ze dan ook als sneeuw voor de zon zonder dat ik er al teveel moeite voor moet doen. Ik ben gelukkig, kan nog relatief goed eten naar omstandigheden en voel me totaal niet futloos of vermoeid. 


Maar toch heb ik nu nog te klagen, echt !!


Want ik pas in geen kledij meer, alles is veel te groot. Puur luxeprobleem als je nieuwe garderobes mag kopen uiteraard maar wat als je weet dat je bijna iedere maand een nieuwe garderobe dient aan te schaffen? Enkele basic spullen zijn een echte musthave en relatief goedkoop aan te schaffen voor korte tijd maar ik moet dus weldra opgekleed zijn om naar een feestje te gaan. Vol goede moed ging ik dan gisteren ook shoppen in hartje Hasselt. MINSTENS 30 verschillende tinues heb ik aangehad. Jurkjes, jumpsuits, roken, broeken, en alle andere mogelijke kledingsoorten hebben wel eventjes rond mijn lief gehangen.... Letterlijk, gehangen! Want ik koos heel de tijd veel te wijde, losse dingen waarin ik nog steeds op de Saarie_1,0 versie leek of het had totaal geen vorm. 

Naar mijn gevoel stond me dus niets... Natuurlijk zit dit misschien een beetje tussen mijn oren maar ik kon dus niets vinden waarvan ik dacht "DIT is het". Of ik nu in mijn comfortzone bleef of eruit stapte, het mocht allemaal niet baten! Ik ging met lege handen en een juichende bankkaart naar huis! 


Waar is den Jani als ge hem nodig hebt??


Ik heb dus na gisteren geleerd dat het misschien binnenkort niet slecht is om iemand mee op jacht te nemen. Iemand die wat van een bescheiden grijze muis weet te maken, die niet continue veel te grote maten uit de rekken haalt of zich laat gaan in de losse kleren. Die weet hoe je bepaalde zogenaamde probleemzones weet te verdoezelen en je troeven in de verf kan zetten. Als die iemand dan ook nog een gouden Visa zou hebben om te trakteren werd het helemaal leuk maar dat is een klein beetje te veeleisend vrees ik... :-)

Hoe dan ook, kandidaten wat zich geroepen voelen kunnen zich via het Contactformulier aanmelden :-) :-)

        1 maand verschil 


2 maanden verschil 

3 maanden verschil 

Laatste berichten in onze blog

Ontdek het laatste nieuws
 

Februari 2021

01-02-2021

Overmorgen is Miro jarig, "het menneke". Reden genoeg om voor jezelf uit te maken dat het tijd is voor verandering en je klaar te stomen om te kunnen genieten van zijn negende verjaardag.

Januari 2021

01-01-2021

Toen meer dan 5 jaar geleden mijn beste vriendin stierf heb ik niets, maar dan ook niets, gewist van hetgeen we nog naar elkaar gestuurd hadden. Helaas heeft de tijd hier vele sporen gewist. Mobiele telefoons werden vervangen en vele berichtjes ed gingen verloren. Met heel veel pijn in het hart bedenk ik me.
Het is dus niet...

December 2020

01-12-2020

Het is niet alleen de stilte en de leegte die er heerst.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin